Lucrari


ORCHESTRALE: Triunghi pentru orchestră,1963-64; Patru dimensiuni în timp - IV “Iluminaţii” pentru cor mixt orchestră şi bandă, 1967; Patru dimensiuni în timp - V “1918” pentru orchestră şi bandă, 1968, revăzută în 1976; Patru dimensiuni în timp – VII pentru orchestră şi bandă, 1970; Alfa – Omega recidiva pentru orchestră şi bandă, 1989; Finaleph pentru orchestră, 1990; NonSimfonia V ( a Sfarşiturilor) pentru orchestră (varianta spectaculară), 1988-92; Quindecimortuorum pentru ora 1 noaptea, pentru 2 percuţii şi orchestră de suflători, 1994; PreSimfonia VI (a Începuturilor) pentru orchestră (varianta spectaculară), 1996-2000; MultiSimfonia I (varianta spectaculară) pentru cor mixt şi orchestră,2002; PostSimfonia II pentru orchestra (varianta spectaculară), 2003, Muzica primelor 17 minute ale unei ore Fatale – muzică pentru parter, orchesctră simfonică, 2014.

 

MUZICĂ DE CAMERĂ: Patru miniaturi pentru flaut solo, 1961; Sonata pentru clarinet şi pian, 1962; Poliritmii pentru pian, pian preparat şi clarinet, 1963;Combinaţii în cercuri, violoncel, ansamblu(flaut, clarinet, fagot ,trombon) şi bandă, 1965 ; Concentric, ansamblu variabil şi bandă, 1969 ; Spectacol pentru o clipă, pian, ansamblu variabil şi bandă,1974; Cumpăna porţii (Le chadouf de la porte) pentru violă sau contrabas, percuţii şi bandă, 1976; Sugestii IV pentru pian, 1979; Metabizantinirikon (varianta spectaculară), clarinet /saxofon (soprano /alto /tenor) /vioară/violă şi bandă, 1984; Centrifuga, pian şi bandă, 1985; Alpha – Omega, saxofon (alto, tenor si bas), vioară, percutie şi bandă, 1988; IN-PAR, trombon şi bandă, 1988; Finalis-septima, clarinet, fagot, vioară, violoncel, pian 2 percuţii şi bandă, 1989; Finalpha, trombon, 2 percuţii şi bandă, 1990; Finalis, pentru ansamblu variabil şi bandă, 1991; Cvartetul de coarde pentru miezul nopţii, 1993; DanielPentAbsorbOR, saxofon (alto, tenot, bariton, contrabas) şi bandă, 1995; NegAntiDiaDua pentru ora 2 noaptea, voce, saxofon alto, trombon, pian, percuţie şi bandă, 1995; Je dis comme, voce şi pian, 1996; PhosisTriPercMetaMor pentru ora 3 dimineaţa, corn, 6 percuţii şi bandă, 1996; SeptuOr pentru ora 4 dimineaţa, oboi, clarinet, fagot, vioară, violoncel,pian, percuţie şi bandă, 1997; QuintaBeit pentru ora 5 dimineaţa, voce, oboi, clarinet, fagot, 2 trompete, vioară, violoncel, pian, 6 percuţii şi bandă, 1998; BeitSonorum pentru ora 6 dimineaţa, oboi, clarinet, fagot, vioară, violoncel, pian, 4 percuţii şi bandă, 1999; BeitIntervallum pentru ora 7 dimineaţa, clarinet, vioară, pian, 4 percuţii şi bandă,2000; BeiTrissonum pentru ora 8 dimineaţa, 2 flaute, vioară, violă, acordeon şi bandă, 2001; rouaUruauor pentru ora 9 dimineaţa, flaut, tubă, pian, percuţie şi bandă, 2002; OUA pentru ora 10 dimineaţa, flaut, clarinet, trombon, vioară, pian, 2 percutii si banda, 2002-03; OU pentru ora 11 dimineata, flaut,clarinet, corn, trompeta, trombon, tubă, 2 percuţii, pian, vioară, violoncel şi bandă, 2004; A=1 muzicăa pentru miezul zilei, 24 de instrumentişti sau orchestra şi banda, 2005; ASCENSIO pentru saxofon, 6 percutionişti şi bandă, 2005; ErAImII or EAE ou EA pentru ora 1 după amiaza, flaut, clarinet, fagot, corn, trompetă, trombon, percuţie, pian, vioară, violoncel şi bandă, 2006; EUI or ErUImII pentru ora 2 după amiaza, clarinet, violă, percuţie, pian şi bandă, 2007; CRISTIASCENSIOCELLO pentru flaut, clarinet, saxofon (soprano şi alto), corn, trombon, harpă, pian-celestă, percuţie, violoncel, 2007; AM UAT pentru pian, voce, contrabas şi bandă, 2008; A T pentru saxofoane, violă şi bandă, 2008; OUIEIUO pentru ora 3 după amiaza, flaut, tubă, pian, percuţie şi bandă, 2008-2009; ITRIssonumBE oder ssonumBEITRI pentru ora 4 după amiaza, 2 flaute, vioară, violă, acordeon şi bandă, 2009; ITintervallumBE or vallumBEITinter pentru ora 5 după amiaza, clarinet, vioară, pian, 4 percuţii şi bandă, 2009-2010; ITsonorumBE pentru ora 6 seara, oboi, clarinet, fagot, percuţie, vioară, violoncel, pian şi bandă, 2010; BEseptimaIT pentru ora 7 seara, 5 percuţii, 2 trompete, oboi, clarinet, fagot, vioară, violoncel, pian şi bandă, 2011; ORsept pentru ora 8 seara, oboi, clarinet, fagot, percuţie, vioară, violoncel, pian şi bandă, 2011-12; PerMETAMor sau MorMETAPer pentru ora 9 seara, corn şi 6 percuţionişti +bandă, 2013; duaNEGdia oder diaNEGdua pentru ora 10 noaptea, trombone, flaut, percuţie, pian, voce şi bandă, 2013-14; NATIVITAS QUINDECI pentru ora 11 noaptea pentru 11 instrumentişti (orchestra de camera), 2012; Muzica primelor 17 minute ale unei ore Fatale – pentru parter, orchestră, 2014; Parallel Destinies pentru clarinet bas şi clarinet contrabass şi bandă, 2015; Muzica minutelor 17- 30 ale unei ore Fatale – pentru etajul I, orchestra de camera, 2015; Muzica minutelor 30-35 ale unei ore fatale - pentru etajul II, 8 instrumentişti, 2015.

MUZICA PENTRU COR: Doua madrigale pentru voci egale, 1960; Salve Regina, cor mixt şi orgă, 1981; Lumina lină, cor mixt, 1988.

MUZICA ELECTROACUSTICĂ ŞI AMBIENTALĂ: Natural – Cultural, muzică pentru vârful unui munte la răsăritul soarelui, bandă, 1973, revazută în 1983; Gradeaţia, muzică pentru ambianţa unei mânăstiri,bandă, 1982; Trisson, muzică în jurul unui Templu, bandă, 1986; Sonatu(h)r, muzică la amurg, în jurul unui lac sau pentru o livadă cu pomi înfloriţi, bandă, 1987; Finalpha, muzică pentru apusul soarelui, cu cer înnourat, înainte de furtună, sau pentru începutul şi sfârşitul unui concert, 1990; Saecula – Seculorum, muzică pentru sfârşitul unui secol, bandă, 2000.

MUZICĂ de factură CONCEPTUALĂ/MULTIMEDIA: Sugestii, ansamblu variabil şi evenimente multimedia, 1968; Memorial, ansamblu variabil şi evenimente multimedia, 1968; Regele va muri!?, solist, ceas, banda şi evenimente multimedia, 1968; Muzică grafologică, ansamblu variabil şi evenimente multimedia, 1969; Ulysse, ansamblu variabil, bandă, evenimente multimedia, muzică în mişcare, 1972, revazută în 1982.

METAMUZICĂ: Semantica pentru n melomani, 1971-74.

MUZICĂ IMAGINARĂ: Cromoson – Cântarea obiectelor, 1974-75; Putea-vei singur?, 1976.

RITUALURI: Metabizantinirikon varianta nonspectaculară, de practicare ritualică individuală şi intimă intr-o perioadă de 9 luni, 1985; Centrifuga varianta de practicare individuală şi intimă,1986; Alpha – Omega varianta de practicare individuală, 1988; Nonsimfonia V variantele nonspectaculare 1.” Lacul lacrimilor” - ritual colectiv în jurul unui lac; 2.ritual individual şi intim (cu muzică imaginară) într-o perioadă de 5 luni, 1992; Presimfonia VI varianta nonspectaculară, individuală şi colectivă pe o perioada de 6 ani, 2000; Multisimfonia I varianta nonspectaculară, individuală şi ritualică pe o perioadă de 1 secundă sau 1 minut, 2002; Postsimfonia II varianta nonspectaculară, ritualică, colectivă şi individuală într-o perioadă de 2 ore, 2003.



Premii

A obtinut de mai multe ori premii ale U.C.M.R. [1980, 1982, 1987, 1990, 1993, 1997, 2010, 2013 ]

Premiul Academiei Romane(1980)

Premiul international de compozitie Aaron Copland (S.U.A.)-1970

Doua premii ale Grupului de muzica experimentala de la Bourges (Franta)-1980,1982

Prix de la Confederation Internationale de Musique Electroacoustique (C.I.M.E.)-1985

Medalia jubiliara "Tristan Tzara" (pentru contributii deosebite la emanciparea miscarii de avantgarda in arta) , -1996

Ordinul si Medalia "Meritul Cultural" in grad de Ofiter clasa I (2004)